Ultimele subiecte
eMAG
Abstract
Change language forum
Salut,Bianca este numele meu
2 participanți
Pagina 1 din 1
Salut,Bianca este numele meu
Salut,Bianca este numele meu, sunt studenta anul 2, la Universitatea de Arte din Bucuresti, sectia Design, specializarea Design Grafic, am facut 3 ani de lb straine, engleza-japoneza la Spiru Haret, dar cum nu prea se face carte p-acolo, si cum mi-am ales gresit profilul,intrucat nu mi-a placut de nici o culoare japoneza(cu toate ca aveam mari sanse sa gasesc ceva fain in cariera), n-am reusit sa-mi dau licenta, si anul asta m-am transferat la sectia engleza-germana, ca sa dau licenta( fara o diploma, te descurci mai greu). Nu prea am avut tangente cu lumea artei.Intamplarea a facut ca acum 2 ani de zile, sa vad niste schite de caricaturi ale unei prietene care a terminat liceu de arte,si asa m-am impulsionat sa incerc si eu. Bineinteles ca la inceput faceam niste portrete de clasa a-2a, dar incet incet au inceput sa-mi iasa( desenele in creion din sectiunea "portofolii" cam atunci sunt facute. Dupa ce am avut esecul cu facultatea, m-am decis sa ma perfectionez in domeniul artelor, si am decis sa dau la Arhitectura, dar cum nu aveam nici un fel de pregatire,si cum la liceu din clasa a 10-a n-am mai facut matematica, eram foarte sceptica.Cu 2 saptamani inainte de admitere, am aflat de sectia de design de la Universitatea de Arte, mi-am schimbat rapid traiectoria, am fost la cursurile de pregatire de 2 saptamani de la Universitate, am dat examenul,si...am aflat ca am picat a 3-a sub linie:( Cum era de asteptat(cu toate ca eram trista,plansa,depresiva si nu mai imi dadeam nici o sansa), s-au retras foarte multi, si am fost admisa. A trecut un an foarte frumos, in care m-am descurcat la fel de bine ca si colegii mei ce au terminat Tonitza, si peste o saptamana incepe al 2-lea an in care o sa invat si mai multe lucruri faine. Ar mai fi multe lucruri de zis, dar nu vreau sa plictisesc pe nimeni, asa ca c'ya around, si bafta tuturor.